.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدهی 145 میلیارد تومانی کارفرمایان مازندرانی به تامین اجتماعی
ميني :

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران مجموع بدهی های معوقه کارفرمایان به این نهاد را در استان 145 میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، حسن آزرم ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری تامین اجتماعی مازندران در ساری اظهار داشت: 46 درصد بدهی های معوقه کارفرمایان مربوط به جرائم بیمه ای است.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین بدهی ها مربوط به بخش صنعت و کارفرمایان حقوقی است.

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه این نهاد در سال گذشته نسبت به سال 85 حدود 24 درصد افزایش جذب بیمه شده داشته است تصریح کرد: این مهم سبب شد تا مازندران از این حیث در رتبه اول کشور قرار گیرد.

آزرم با بیان اینکه در حال حاضر حدود یک میلیون و چهارصد هزار نفر با احتساب بیمه شده اصلی و تبعی تحت پوشش این سازمان هستند یادآور شد: معادل 50 درصد جمعیت مازندران که شامل 350 هزار نفر بوده بیمه شده اصلی، 61 هزار نفر بیمه شده مستمری بگیر و مابقی مقرری بگیر بیمه بیکاری هستند.

این مسئول در خصوص چگونگی استفاده کارفرمایان از قانون بخشودگی جرائم گفت: کارفرمایانی که نزد سازمان تامین اجتماعی بدهی معوقه دارند با مراجعه به شعب سراسر استان می توانند بدهی های پایان سال 86 خود را حداکثر در12 قسط ماهانه در سررسیدهای تعیین شده بدون تاخیر پرداخت کنند تا شامل قانون معافیت از جرائم حق بیمه قرار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنانش کارفرمایان و کارآفرینان را مهم ترین اقشار جامعه در ایجاد اشتغال و ثبات در جامعه دانست و گفت: تحقق رفاه عمومی و عدالت اجتماعی وظیفه اصلی این نهاد است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.533 seconds.